Loňský, historicky první Babelcamp zaujal zajímavými hosty ze zemí, o jejichž sociálněmediální scéně toho v Česku obvykle není moc slyšet. A přitom šlo o naše sousedy – Polsko či Rakousko – nebo nedaleké Chorvatsko.
Středoevropský rozměr si akce pořádaná brněnským sociálním konzultantem Adamem Zbiejczukem chce udržet i v letošním roce.
Marketing v sociálních médií v Maďarsku představí šéfka tamní agetury Be Social Mariann Forgács, rakouské zkušenosti bude reprezentovat Michael Kamleitner z agentury Die Socialisten a slovenské case studies uvede Michal Pastier z firmy Zaraguza.
Kromě zahraničních hostů na konferenci vystoupí také známá tuzemská jména jako Josef Šlerka, Jenda Perla, Pavlína Kvapilová nebo Peter Podolinský.
Oproti loňskému roku není vstup na Babelcamp zdarma, ale za brněnských 111 Kč. Dalším rozdílem je stažení programu jen na jednu stage a přidání tematických workshopů. Akce je jednododenní a proběhne v sobotu 6. září.