Pro účely analýzy chování uživatelů sleduje řadu faktorů, například pohyb myši, keylogging, parametry internetového připojení, změny geolokací, typické přihlašovací časy, používané prohlížeče, biometrický profil, historii akcí, detekci malwaru, neaktualizovaný software a další. - TEDY klient banky se připojí do IB a v tu ránu mu banka resp. třetífirma proskenuje PC a začne šmírovat vše co uživatel na PC dělá "pohyb myši, keylogging" tedy bance posílá přihlašovací hesla do emailů, do firemní sítě prostě VŠE a výhodou toho všeho je že banka ušetří za SMS a co z toho má klient? Jako NECHCI BÝT klient takové banky!!!!
- dokud to nebude mít 99% úspěšnost je to k ničemu (nebudu se modlit před každým přihlášením do bankovnictví, aby se to povedlo)
- další slídil který o mě bude vědět všechno, už jenom dát do podmínek "data jsou chráněna a budem je využívat, jenom když se nám to bude hodit"
- náklady na sms musí být obrovské, radši zavedem přihlašovací loterii
- vložte si tadyhle kousek javascriptu do bankovnictí :))
To je zase teda zdůvodnění s těma SMS a náklady.
Za prvé některé banky SMS zpoplatňují a nebo případně umožňují jinou variantu autentizace/autorazice, např. aplikace v telefonech, hardwarové kalkulačky apod. Pokud neumožňuji jinou variantu jak SMS, tak jim asi ty SMSky vyhovují.
"ThreatMark tvrdí, že dokáže snížit náklady na SMS verifikaci až o 70 procent"
Aha, takze dalsi prodejce vody ... ona banka vubec nema firemni tarif, a za sms vubec neplati ... presne 0. Pricemz vychazim ze znalosti firemnich tarifu a jejich podminek daleko mensich firem nez jsou banky.
Pro uzivatele je pochopitelne nejpohodlnejsi, kdyz nemusi ani vyplnovat prihlaseni, takze by vlastne bylo nejlepsi, kdyby banka prihlasovani uplne zrusila. Nejaka bezpecnost ... koho to zajima.
Tedy už je to pár let, co jsem v jedné bance psal integraci backendu se SMS bránou, ale v té bráně rozhodně nemohla být SIMka s běžným fiermním tarifem.
Jednak i ty "neomezené" tarify mají FUP, jednak je normální posílání SMSkami vzduchem příliš pomalé na ten objem, který banka potřebuje. Takže jsme měli přímou linku někam do O2 a "šlo to optikou", ne vzduchem.
A pokud si pamatuju, tak se opravdu platilo za každou odeslanou SMS.