Neco podobneho(system podpory zakazniku) jsme shodou okolnosti hledali a testovali behem podobneho mesice. Vyhral to freshdesk. O tomhle ctu poprve tady. Alespon myslim ze freshdesk/zendesk dela neco podobneho. Z webu tohoto startupu se mi ani po delsi dobe nepodarilo ziskat informace o tom, co to vlastne umi a neumi, alespon ceny tam maji.
Chapu ze pro ne neni nase firmicka o 12 zamestnancich asi zajimavy klient, ale i zajimavejsi klienti by si podle me rad precetli alespon nejake zakladni funkce systemu pred tim, nez investuji svuj cas do zkouseni 14denniho trialu neceho, o cem absolutne nevedi co to je.
Dobry den Milosi,
Nez spustime Features sekci webu, kde bude funkcionalita produktu lepe vysvetlena nez ted (nedivim se, ze si Brand Embassy porad nemuzete predstavit...), tak Vam rad udelam DEMO prohlidku v ramci 30min callu, pokud mate zajem. Poslal jsem vam email.
Preji pekny den!
Vitek