Projekt Beepl získal v červenci 2011 financování od Credo Ventures (TechCrunch tvrdí, že to bylo kolem 400 000 dolarů.) Beepl spustili v lednu 2012, ale už v březnu se zakladatelé rozešli pro neshodu o další směřování služby, a posledních několik týdnů byla služba podle TechCrunch neaktivní.
Společnost Brand Embassy nyní Beepl kupuje (za nezveřejněnou částku) pro jeho technologii rozboru významu sdělení, kterou zapracuje do Brand Embassy, služby na vyhledávání nespokojených zákazníků na sociálních médiích. Technologie prý pomůže označovat a rozřazovat nalezené příspěvky a umožní „behaviorální učení“.
Doplňujeme: Nabízela by se úvaha, že dotyčná technologie je ovšem pro angličtinu, ale Vít Horký z Brand Embassy nám na dotaz odepsal, že technologie je na jazyce nezávislá a že Brand Embassy nyní podporuje 21 jazyků včetně češtiny.