Společnost Lagardère Active ČR, která je jeho provozovatelem, se ho k tomuto datu rozhodla přeformátovat. Nově ji charakterizuje jako pohodové rádio pro všechny, kteří mají rádi především české a časem prověřené světové hity
.
NEPŘEHLÉDNĚTE: ČTÚ se chce letos zaměřit na digitální rozhlas. Lagardere v něj nevěří
Pokud si myslíte, že jde o další z aprílových žertů, mýlíte se. Bonton již tuto změnu avizoval dlouhodobě, byť pouze v náznacích. Za tímto krokem stojí dlouhodobě nepotěšující výsledky měření poslechovosti Radioprojekt. Filozofií rádia prý bude nyní posluchače pozitivně naladit. Veškeré zprávy a informace by měly být postaveny tak, aby nerušily, ale naopak zajistily opravdu příjemný poslech a relax
. Spolu se změnou formátu dojde také k proměně loga a pochopitelně zvukového obalu.
ČTĚTE TAKÉ: Šéf nejsilnější rozhlasové skupiny u nás, Michel Fleischmann, slaví šedesátiny
Všiml jsem si, že éter je plný rádií, které se ohánějí českou muzikou, ale fakticky jsou to jen sliby a reklamní slogany. Když zahrají tři české písničky v kuse, dělají z toho státní svátek. Tak jsme si řekli, že uděláme skutečné rádio českých melodií – Bonton,
uvedl při příležitosti přeformátová stanice ředitel rádií Bonton a Frekvence 1 Miroslav Škoda. Se změnou formátu uvede Bonton také nový web korespondující s novým obsahem.
Nový web Rádia Bonton, který bude spuštěn 1. dubna. (Zdroj: Lagardère Active ČR )