Oni mají slevy AŽ 80%. To znamená, že 70% zboží může být dražší, 29% zůstane stejně, 0.99% je zlevněno o deset procent a jeden druh o 80%
I má sestava je o třista dražší, protože deska za 1600 která tam byla původně už není a další nejlevnější už stojí 1900+
Všechny ty fridejs by se měly zakázat, jenom to lidi otravuje, aspoň v česku.
To připojený video se hustý :DD Ovce na pastvě se chovají líp. To je absolutně proti lidský důstojnosti se takhle chovat..
Trošu tomu článku ale nerozumím. Lupa vcelku seriozně zjišťuje, jak je to na našem trhu s témto "svátkem", že je to importovaný a hlavně marketingově udělaný zvyk, k tomu připojí šílený video zesměšňující všechny ty hladový zákazníky. A na jiným místě v článku Lupa vyzývá k posílání tipů kde všude v eshopech na to přistoupili. :)
No asi to mají dobře spočítaný že to dělají, a nebo už taky zjistili, že je to provar, ale akce se zúčstnit je tvz "povinnost". Takže to už pak dělají z nutnosti.
V sortimentu který znám, se marže pohybují cca od 15% do 30% z toho minimálně půlku musíš dát zákazníkovi hned, protože za full cenu je to neprodejný :)
Ale tak ano, pochopitelně že byly, jsou a jistě budou podvodné eshopy.
Ovšem váš výkřik "Budou krást jako zjednaní. Ve všední den i v neděli. 24 hodin denně!" vypadá jakou paušalizování chování všech eshopů. Je to jako bulení zhrzenýho chlapa, kterýho opustila ženská a on kvůli jedný vykřikuje "Všechny ženský jsou stejný".
Takže pokud to nebyl jen trollí výkřik, tak vaše upřesnění smysl dávat může.
Black Friday - hmm čo k tomu viac dodať - vzhladom na cenzuru a obavy nie je mozne uz ani Black Friday okomentovať. Ludia holduju materializmu sú ako na šnúre - Black Friday je umelo dopingovaný mocnými a bohatými - ktorý si z Black Friday urobili sviatok materializmu a smejú sa nám aké sme len úbohé stádo.
U nás to funguje jenom asi kvůli enormnímu procentu blbců v populaci.
To snad ani není možný: podvedou tě, okradou tě, vysmějí se ti, a ty jdeš znovu a znovu a zas se necháš podvést a okrást, stojíš fronty, rveš se s ostatními blbci a pak se s nějakým předraženým šuntem v ruce citíš jak borec. Do toho se těžko vžívá, ale jsou to naši spoluobčané.
Nemyslím, že by to bylo v tom, že amíci jsou skutečný obchodníci.
Žádnej velkej eshop (Mall, Parfums, Alza, CZC...) nekupuje v nejbližším velkoobchodě ani v Makru. Všichni berou buď u výrobce, nebo co nejvíc u zdroje a přesto jedou u některýho zboží na marži v jednotkách procent. Zkrátka internetovej trh srazil marže na minimum.
A pokud amík udělá skutečnou slevu 50 a víc %, tak se spíš kloním k tomu, že se jedná o výprodej pod nákupní cenu, než o slevu z marže.
Možná že u nás si velký eshopy domluví s výrobcem, že si to producent vezme zpátky, než aby se to na trhu prodávalo za půlku.
Zatím nejlepší seznam prodejců a jejich nabídek jsem našla tady http://www.tosevyplati.cz/sleva/black-friday-2015-souhrn-vsech-slev-27729
Jestli ono to spis nebude tim, ze ucelem neni vydelat, ale zbavit se nakoupenych zasob - alespon v US.
Pripadne pochopitelne to je o tom marketingu, takze misto par milionu ci desitek milionu za bilboardy a reklamu v TV se to proste naleje to tech zlevnenych produktu, coz pritahne hromadu lidi a ti koupi i ty nezlevnene produkty.
Parfums a Alza jsou vyjímky, o kterých vím, že mají hodně věcí od výrobců a sami si zařizují doplnění potřebných dokladů. Velcí distributoři ale i tak mají u nás většinu trhu a defacto všichni to berou od nich.
Zásadní důvod bude asi malý trh, pro nákup 100 ledniček se mi prostě nevyplatí si zajistit objednávku od výrobce, zajistit legislativní správnost, doplnit manuály atd.
mne nenachytaj spolu s avastem se mi do browseru inegroval nejakej SafePrice ani jsem to nejak nevyhledaval, ale super vec at se podivam v jakemkoliv e-shopu na cokoliv nahore vyjdee lista kde se zobrazi o kolik % to maj levnejsi jinde a nizsi cena po kliknuti na listu se rozjede vypys levnejsich obchodu.. docela fajn vecicka
PS ty eshopy co inzerujou black friday slevy jo tak vzdy to najde jiny levnejsi a ani zadny spesl slevo akci nejedou, proste maj jen nizsi ceny a ta alza vsechny polozky drazsi vetsina o vic jak 11% a to maj podle vas 3% marzi chachachááá
V ČR je sleva nad 50% prakticky nemožná. Všechno to jsou podvody, kdy se to extrémně přecení aby se pak mohla udělat super cena a sleva. Většinu zboží, co má ekvivalent v Číně, nakupuju už pouze tam, protože je to v 99% o dost levnějších v některých případech i za polovic. Český obchodníci si můžou ty svoje nechutný marže nacpat maximálně tak do chřtánu.
Tak když to asi shrnu, tak způsob přebírání všeho západního se děje jako vždy s "drobnou" (rozuměj hodně zásadní) úpravou pro evropský, resp. český trh. Projde to takovou úpravou, že úplně zmizí ta pravá podstata věci. V Americe se to chytlo z důvodu opravdových slev, samože podpořeno marketingem. K nám se ale donese jen ten zvuk toho že je něco cool, super a bomba, a ztoho u nás těží, aniž by pro to reálně něco museli udělat, něco opravdu zlevnit.
U nás to obchodníci prostě využijí k tomu, aby zas přilákali co nejvíc lidí, triky na slevy použijí úplně ty stejné jako v průběhu roku. Jen musí být důvod, že, takže -> black year, green thuesday, holy week, cyber pondělí. U nás (možná i jinde) je strašně jednoduché říct lidem, že je na věc strašně šílená sleva (ve skutečnosti není), a že to prostě musí mít. Lidé se dají zblbnout lehce. Troufnu si říct že 80% lidí vůbec nesleduje vývoj cen, takže se nechá jednoduše chytit. To i ten kapr ve vodě se na háček nechytí tak rychle jak český zákazník na "slevy". Jen co jsem se teď namátkou díval a mám zaznamenané ceny, pár televizí, tak přední prodejci elektroniky kteří je nabízí, uvádějí původní cenu 39 900, ta je už ale z roku 2013. Už v den prodeje byla z této částky spočítaná sleva, která se za ty roky ani na jeden nezměnila. Ani teď, když je zařazena do toho blek frajdeje. Problém bude asi v tom, že si výrobce (po domluvě s prodejcem?) nadsadil uměle nákupní ceny takové, aby se obchodníkům lépe, hned od startu prodeje, lépe dělala sleva, na kterou zákaznici slyší. Bohužel většinu lidí nezajímá že elektronika co se dá sehnat za 5tis. stojí u některých obchodníků 10tis. a to již po 50% slevě. Takže pohledem českého zákazníka není důležité kolik co stojí, ale že na to je xx% sleva. Až se za ně stydím. A je mi líto jak se všemožné servry a jejich analytici, markeťáci, online specialisti holedbaji a diskutují o tom jakou že to neudělali super akci, o tom jak jim roste návštěvnost, jak jim rostou tržby a zisky o xx%.
Druhým pohledem bych se na to ale podíval tak že po každé větší akci následuje celkem výrazný útlum. Takže teď lidi nakoupí, ale toto půjde na úkor pozdějších (nižších) tržeb. A jestli budou akce dělat pořád, pořád budou nabízet dopravy zdarma, slevy, tak lidi to prostě přestanou vnímat. Každopádně prostě hodně muziky za NIC