Bezpečnost, marketing a výzkum ovládnou letošní New Media Inspiration

28. 1. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Celkem 38 řečníků, tři přednáškové sály, čtyři programové bloky – to je letošní New Media Inspiration. Zvýhodněné vstupné na konferenci můžete získat už jen do čtvrtka 30. ledna.

Na konferenci, která proběhne v sobotu 8. února v Praze, se sejde přibližně 400 lidí zajímajících se o digitální marketing či otázky internetové bezpečnosti, špionáže, dohledu, soukromí, cookies, bitcoinů a vytěžování dat.

Jestliže sdílíte stejné zájmy, přihlaste se na letošní New Media Inspiration i vy. Jedná se o ojedinělou akci, která třetím rokem nabízí možnost setkání lidí z českého i zahraničního firemního prostředí s akademickou sférou a studenty. Tedy tři odlišné pohledy.

Ve 4 programových blocích (Bezpečnost pod dvěma klobouky, Marketing, Výzkum, Možné zítřky) a ve 3 přednáškových sálech vystoupí celkem 38 řečníků. 

Máme se opravdu bát cookies? Má smysl na internetu řešit otázky ochrany soukromí? Není zbytečné se v době distribuovaných cloudů zabývat tím, kde jsou uložena naše data? Tyto a další otázky zodpoví Michal Feix (Seznam.cz) ve své přednášce Panika jménem ochrana soukromí na internetu.

Just metadata – to je téma Josefa Šlerky (Ataxo Interactive), který se vás pomocí několika malých demonstrací možností analýz pokusí přesvědčit o tom, že Metadata o lidech vypovídají mnohem víc než samotný obsah.

O šmíráctví ve službách marketingu, aneb kdo všechno ví o vašich úchylkách bude mluvit Luboš Louženský. Prozradí, co o nás různé firmy na internetu vědí, jaká data sbírají a k čemu je využívají. Poradí, jak se dají informace, které dobrovolně poskytujeme, zpeněžit nebo dokonce zneužít.

10 věcí, které byste neměli na sociálních sítích dělat. Své o nich ví Jan Suda (H1.cz), který se s vámi podělí o své zkušenosti se sociálními sítěmi na konkrétních příkladech.

Kompletní program akce najdete na jejích stránkách

Už jen do 30. ledna 2014 také můžete využít zvýhodněné vstupné 2 496 Kč bez DPH.

MM 25 baliček

Podívejte se, jak probíhal loňský ročník.

Mediálními partnery akce jsou Lupa.cz, Marketing Journal, MediaGuru, Root.cz, TyInternety.cz. Partnery jsou BizIT, ČVUT FEL Praha, Fakulta sociálních věd UK Praha, Filozofická fakulta UK Praha. Produktovými partnery jsou StarbucksULikeIT. Organizátory akce jsou Studia nových médií Filozofické fakulty UKTUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).