Ale tohle je dostupnosti WEBU - tedy například, aby si zákazník mohl číst Tvoje stránky, mohl udělat objednávku, i když Ty spíš a nemusel Ti volat. Až vstaneš, tak objednávku vyřídíš bez práce se zákazníkem a můžeš zase spát :-D O tom je e-marketing.
Právě pokud web nemáš nebo je nedostupný, tak jediná možnost jak od Tebe něco zjistit nebo objednat je osobně či na telefonu.
Nehledě na to, že zákazník a určitě i Vy, když něco hledá na netu a stránka se nenačte, tak si ji nepoznačí a nezkusí ji načíst za hodinu, večer nebo na druhý den. Ne, prostě jde na jinou a daný web přišel o zákazníka, uživatele.
A zeptejte se sám sebe: Na kolik stránek, které mají běžně výpadky nebo se načítají velmi pomalu chodíte pravidelně? U většiny lidí je to překvapivě NA ŽÁDNOU! Protože tam buď přestanou chodit, že je to otravuje a nebo je za ně z jejich zorného pole odstraní přímo vyhledávače jako Google, Seznam atd. udělením penalizace daného webu třeba +100 pozice, takže návštěvník jde na některou z 99 pozic před ním ze stránek, které se načítají rychle.
Jediné stránky, kam lidi chodí i přes to, že se načítají pomalu nebo mají výpadky je warez a porno :-D