Televize Barrandov dosáhla prvního rekordu ve sledovanosti po čtyřech dnech přítomnosti v elektronickém měření sledovanosti. Jak nás informoval ředitel PR a mluvčí stanice Janis Sidovský, úspěch se váže k sitcomu Cyranův ostrov Ivana Mládka. Tento sitcom zaznamenal podíl na publiku (share) 2,81 % ve skupine 15+. Sitcom o pokleslé aristokratické rodině podle elektronického měření sledují více muži, ve skupině MUŽI 15+ pořad Ivana Mládka dosáhl dokonce share 3,59%
uvedl Sidovský.
ROZHOVOR: Janis Sidovský: Úspěch TV Barrandov nepřeceňujeme
Televize Barrandov se rozhodla vstoupit do peoplemetrů, aby nabídla reklamním klientům přesnější a podrobnější data o své sledovanosti a cílových skupinách. Jestliže chceme úspěšně prodávat reklamní čas, tak jsou peoplemetry pro TV Barrandov nutnost. A jiný všeobecně respektovaný způsob měření televizní sledovanosti zatím v Česku neexistuje,
uvedl Sidovský v nedávném rozhovoru pro server Digizone.cz.