V roce 2010 byla digitální plnoformátová televize Barrandov ve ztrátě 334 milionů korun. Je to přibližně o 90 milionů korun méně než v roce předchozím. Vyplývá to z její Výroční zprávy o podnikatelské činnosti, kterou zveřejnil server Mediář.cz. Barrandov investoval ve druhém roce existence především do distribuce signálu, přibližně o polovinu snížil náklady na propagaci.
ČTĚTE TAKÉ: Na ředitele ČT bude kandidovat bývalý šéf Barrandova Radomír Pekárek
Z reklamy utržila 131 milionů Kč, což byly zhruba čtyři pětiny toho, co plánovala, pořád je to ale víc než čtyřikrát tolik, co první rok,
konstatuje Mediář.cz. vysílání digitální plnoformátové televize Barrandov je složené především z akvizičních pořadů, těch je v programovém schématu 80 %. Vrátili jsme na obrazovku diváky žádané seriály, které naší stanici generovaly nadprůměrnou sledovanost,
cituje také Mediář Výroční zprávu o hospodaření, čímž jsou myšleny především socialistické seriály.