Barrandov do třetice ČT 1 neporazil, Ententýky ale zůstaly pod 400 tisíci diváky

1. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Nejsledovanějším pořadem u dospělých diváků byly včera Cesty domů na Prima family, Nova však lépe zasáhla svou cílovou skupinu od 15 do 54 let.

Plnoformátové televizi Barrandov se včera nepodařilo zopakovat úspěch z dvou předcházejících týdnů a tentokrát prvním program České televize neporazila. Zatímco mystery formát Věřte, nevěřte zaujal 348 tisíc diváků (share 9,78 %), seriálu Ententýky na ČT 1 věnovalo pozornost 374 tisíc diváků (share 10,14 %). Přímý souboj Pošty pro tebe a Vtipu za stovku skončil ve prospěch České televize. První pořad vidělo 605 tisíc diváků (14,93 %), druhý pak 313 tisíc diváků (share 7,74 %).

MINULÝ TÝDEN: Seriál Ententýky se oproti minulému týdnu ještě více propadl. Opět ho porazil Barrandov

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem u dospělých diváků byly včera po 20. hodině Cesty domů na Prima family. Vztahový seriál si nenechal ujít 1,007 milionu diváků (share 25,18 %), Gympl s (r)učením omezeným vidělo 866 tisíc diváků (share 22,44 %). Důležitější je pro Novu ovšem fakt, že se jí podařilo zvítězit po celý den u dospělých diváků i její cílové skupiny 15–54 let. První skupina diváků ji přinesla podíl 26,44 %, druhá pak 29,73 %. V případě Primy family to bylo 23,03 % a 18,56 %.

ČTĚTE TAKÉ: Ordinace se v úterý blížila dvěma milionům diváků, nikdo další nepokořil ani milion

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Vysoký podíl na sledovanosti vykázal na Prima family také TopStar magazín. 655 tisíc diváků mu přineslo podíl na publiku (share) 22,46 %. Standardních hodnot pak dosahovaly sesterské kanály Prima Cool s Největšími bitvami II. světové války – 166 tisíc diváků (share 4,07 %) – a Prima love s Chůvou k pohledání – 122 tisíc diváků (share 3,01 %). Pro porovnání, nejsledovanější pořad na konkurenčním Fandovi měl včera u dospělých diváků 71 tisíc příznivců. Šlo o film Smrtící epidemie. Dokument na Dvojce zaujal tentokrát 314 tisíc diváků s nadprůměrným podílem 7,73 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 31. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 12,86 12,57 9,02 9,04
ČT 2 4,11 4,24 3,91 3,59
ČT sport 1,15 0,91 1,14 0,94
ČT 24 5,97 4,40 3,46 2,57
Nova 26,44 30,07 29,73 33,00
Nova Cinema 3,50 3,52 4,67 4,35
Fanda 1,04 1,38 1,65 2,19
Prima family 23,03 22,87 18,56 18,26
Prima Cool 3,78 3,38 6,06 5,48
Prima love 2,18 1,64 3,08 2,49
TV Barrandov 5,15 6,54 5,88 7,87
Atmedia 1,89 1,07 2,60 1,59
ostatní TV 8,90 7,42 10,27 8,64
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 31. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 24,09 22,12 17,52 16,14
Nova Group 30,98 34,97 36,04 39,54
Prima Group 28,99 27,89 27,70 26,24

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).