Aukrobot se rozjíždí. Služba už do aukce vrhla přes šest tisíc věcí

1. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Aukční portál vypustil data o své čtvrt roku staré službičce. Nejčastěji se prodává elektronika.

Svoz nepotřebného harampádí po stěhování nebo vyklízení půdy se úplně nekoná. Nejdražší prodanou věcí byl zatím v rámci Aukrobota jedenáctipalcový MacBook Air. Nejčastěji ale lidé prodávají elektro, počítače a mobilní telefony.

Na začátku roku se prodeje pohybovaly v nižších stovkách měsíčně, v květnu by toto číslo mělo dosáhnout již tří tisíc. Z prodejů je také zřejmé, že efektivnější je zboží prodávat v aukci od jedné koruny. „Tyto aukce zákazníky dokáží více zaujmout, což se odráží i na výsledné částce, za kterou se zboží prodá,“ tvrdí Lukáš Ratiborský z Aukrobotu.

Ze statistik služby také vyplývá, že nejúspěšnější uživatel vydražil své věci za 62 986 korun s tím, že nejaktivnější uživatel naposílal do aukce víc než sedm set kousků. 

Aukrobot funguje stejně jako podobné služby Bazarobot nebo Prodejtodál. Tedy – odveze, nafotí, vystaví a podělí se o vydělané peníze. A právě s Bazarobotem se Aukro rozhodlo spolupracovat

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Aukrobot není jediná nová služba, kterou chce Aukro zjednodušit přenos zboží do své databáze. Už na podzim se objevila mobilní služba StřelTo, která zjednodušuje nahazování inzerátů rovnou z telefonu nebo tabletu. Zatímco od podzimu využívalo Aukro službu víceméně exkluzivně, teď se Střelto rozšiřuje i na Bazoš.cz a Facebook. 

Prodejce jednoduše nafotí to, co chce prodat, přidá popisek a vystřelí ho do světa. Rovnou z mobilu je pak možné posouvat své zboží výš prostřednictvím promo balíčků včetně placení. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).