Česká online aukční síň Aukro.cz v průběhu října plánuje rozdělení uživatelských účtů na firemní a osobní. Firemní resp. podnikatelské účty budou označeny speciální ikonou a u účtu ostatní uživatelé naleznou zobrazeny konkrétní údaje o firmě. Aukro.cz tím chce nakupujícím usnadnit orientaci v tom, jestli zboží kupují od firmy nebo od soukromé osoby. Zastoupení firem v aukční síni Aukro.cz činí deset procent. Noví uživatelé si typ účtu zvolí rovnou při registraci. Stávající uživatelé budou k výběru typu účtu vyzváni s tím, že svůj status mohou změnit do šesti měsíců.
Směřujeme k tomu, aby Aukro.cz bylo naprosto transparentní, z čeho poplynou výhody pro všechny zúčastněné strany. Firmy získají speciální označení, díky kterému se budou moci lépe zviditelnit pro nové zákazníky. Uživatelé zase získají nástroj, který jim pomůže získat představu o výši komfortu, jenž jim může prodávající poskytnout,
popisuje hlavní důvody tohoto kroku Pavlína Zábojníková, výkonná ředitelka Aukro.cz. Letos se doposud na Aukro.cz prodalo 7,3 milionu předmětů celkem za tři miliardy korun. Nejvíce se prodává elektronika, oblečení a sběratelské unikáty. (Tisková zpráva)