Reklamní časy na pražské TV Metropol bude od března prodávat i agentura Atmedia. Nepůjde však o exkluzivní spolupráci, stanice si nadále zachová i vlastní obchodníky. Serveru DigiZone.cz to řekl generální ředitel TV Metropol Marek Vítek a potvrdil to i šéf agentury Atmedia Petr Majerik. Televize nyní vyjednává o podmínkách, za jakých by se mohla prostřednictvím Atmedie dostat do projektu elektronického měření sledovanosti prostřednictvím peoplemetrů.
K TÉMATU: Metropol TV jedná o vstupu do peoplemetrů. Přes agenturu Atmedia
TV Metropol je díky unikátnímu zásahu Prahy a Středočeského kraje vhodným doplňkem televizních kampaní pro většinu televizních zadavatelů. Její velkou předností je rovněž velmi dobrá možnost kombinace klasické televizní reklamy se speciálními projekty,
řekl šéf Atmedia Petr Majerik. Podle jeho slov bude TV Metropol nejprve zařazena do balíčku neměřených stanic, a to od 1. března. Později by mohla být měřena peoplemetry, stejně jako řada dalších klientů Atmedia.
Čtěte zítra na DigiZone.cz rozhovor s generálním ředitelem pražské TV Metropol Markem Vítkem