Téměř šest set tisíc diváků už si podle agentury Atmedia, která zastupuje převážně placené kanály na poli reklamy, naladilo novou tematickou stanici Mňam TV. Lifestylová televize, která vysílá v regionálním multiplexu MUX 8, vstoupila v polovině března do TV-metrového měření a již si ji naladilo téměř 600 tisíc lidí (6 % populace ČR),
uvedla Atmedia. Jak k tomuto číslu agentura došla, už ale nezmínila. Podle peoplemetrového měření, které má Atmedia k dispozici, byla zatím nejsledovanějším pořadem Perfektní obsluha 2 s podílem na publiku (share) 1,3 %, což odpovídá přibližně 113 tisícům diváků.
ČTĚTE TAKÉ: Mňam TV má konečně web, připomíná dlaždicové řazení z Windows 8
Právě Regionální síť 8 Českých Radiokomunikací je primárním distribučním kanálem nové stanice Mňam TV. Vedle ní jsou zde šířeny také programy TV Noe, Slovak Sport.TV 2, Sport 5 a Óčko Expres. Mňam TV je jediným volně šířeným programem zaměřeným na vaření a zdravý životní styl. Na zviditelnění jeho značky nyní společnost Axocom, která stanici na českém a slovenském trhu zastupuje, intenzivně pracuje. S Mňam TV se tak setkají v průběhu dubna i návštěvníci festivalu Dny evropského filmu. Výběr této kulturní a společenské události je podle ředitelky Axocomu Eriky Luzsiczy důkazem, že kanály v portfoliu firmy cílí na nejnáročnější diváky.