Atmedia: Novou stanici Mňam TV už si naladilo téměř šest set tisíc diváků

7. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTO – Primárním kanálem pro distribuci kanálu k divákům je Regionální síť 8 Českých Radiokomunikací. Program je k dispozici i v nabídkách několika placených služeb.

Téměř šest set tisíc diváků už si podle agentury Atmedia, která zastupuje převážně placené kanály na poli reklamy, naladilo novou tematickou stanici Mňam TV. Lifestylová televize, která vysílá v regionálním multiplexu MUX 8, vstoupila v polovině března do TV-metrového měření a již si ji naladilo téměř 600 tisíc lidí (6 % populace ČR), uvedla Atmedia. Jak k tomuto číslu agentura došla, už ale nezmínila. Podle peoplemetrového měření, které má Atmedia k dispozici, byla zatím nejsledovanějším pořadem Perfektní obsluha 2 s podílem na publiku (share) 1,3 %, což odpovídá přibližně 113 tisícům diváků.

MM 25 baliček

ČTĚTE TAKÉ: Mňam TV má konečně web, připomíná dlaždicové řazení z Windows 8

Právě Regionální síť 8 Českých Radiokomunikací je primárním distribučním kanálem nové stanice Mňam TV. Vedle ní jsou zde šířeny také programy TV Noe, Slovak Sport.TV 2, Sport 5 a Óčko Expres. Mňam TV je jediným volně šířeným programem zaměřeným na vaření a zdravý životní styl. Na zviditelnění jeho značky nyní společnost Axocom, která stanici na českém a slovenském trhu zastupuje, intenzivně pracuje. S Mňam TV se tak setkají v průběhu dubna i návštěvníci festivalu Dny evropského filmu. Výběr této kulturní a společenské události je podle ředitelky Axocomu Eriky Luzsiczy důkazem, že kanály v portfoliu firmy cílí na nejnáročnější diváky.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).