V packu Atlasu take nejsou uplne vsechny servery Atlasu, takze pri trose kreativity se Atlas muze dostat pred Seznam vzdy (a pri dalsi trose kreativity Seznamu se muze vse opet obratit).
Tohle porovnavani shlednutych stranek packu ovsem tak jako tak nema sebemensi smysl, hazeji se do jednoho pytle jak inzertne atraktivni stranky, tak stranky, kde se reklama temer prodat neda (freemail, freehosting).
Pripomina mi to srovnavani konkurencnich zelezaren/strojiren na zaklade celkoveho poctu kusu vyprodukovanych vyrobku bez toho, aby se uvedlo, kolik z toho je jerabu a kolik hrebiku.
Jedine kriterium, podle ktereho ma smysl porovnavat, je financni objem prodane reklamy v tom kterem mesici - problem ovsem je, ze takove udaje se vetsinou nezverejnuji. Duvod? Na rozdil od celkoveho poctu shlednutych stran maji totiz nenulovou vypovidaci hodnotu...
Co se týká smysluplnosti packů, začlenění všech stránek na mujwebu do packu Atlasu je podle mě nesmysl. Pack by se měl definovat jako soubor serverů patřících jednomu subjektu na kterých tento subjekt předkládá určitý obsah. Nějaké Pepovy pornostránky, které jsou na mujwebu, by rozhodně do packu Atlasu patřit neměly.
tzv. "pack" je podle mě typicky marketingový trik na srovnávání jablek a hrušek. Protože neexistuje žádná objektivní metoda porovnávání návštěvnosti jednotlivých serverů, portálů atd., můžem si vymyslet prakticky cokoliv na co skočí cílové skupiny uživatelů těchto krásně barevných, koláčovými grafy oplývajích reportů.