Hlavní navigace

Arbomedia, prodejce reklamy na ČT, jde do švýcarských rukou

19. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
19. 9. 2008

Společnost Arbomedia, která v tuzemsku exkluzivně zastupuje Českou televizi a Český rozhlas v prodeji reklamních časů, změnila majitele. Německou nadnárodní společnost Arbomedia AG koupila podle agentury ČTK švýcarská mediální agentura Goldbach Media. Cena transakce nebyla zveřejněna.

EBF - tip - heslo konference

Goldbach se nezajímal o Arbomedii ani tak kvůli zastupování televizí a rádií, ale především kvůli internetu. Firma totiž obchodně zastupuje i mnoho významných provozovatelů internetových stránek. Švýcaři si od koupě slibují především posílení vlivu na internetových trzích v České republice, Polsku, Rumunsku a Rusku. Tímto krokem Goldbach Media dosáhla pozice jedničky mezi poskytovateli marketingových služeb v oblasti online médií ve střední a východní Evropě, uvedla sama firma.

Goldbach dosud provozoval internetové reklamní sítě v Chorvatsku a Slovinsku. Zaměřuje se také na poskytování odborných služeb v oblasti audiovizuálních či mobilních médií. Arbomedia působí na celém evropském trhu a její česká pobočka si donedávna držela neotřesitelnou pozici díky smlouvám o zastupování ČT a ČRo. Po velkých personálních změnách na přelomu loňského a letošního roku má ale česká pobočka problémy. O prodeji firmy se spekulovalo už delší dobu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).