Podepisovat ani nemusíte, stačí když to zamumláme do telefonu a vy neřeknete zřetelně, nahlas a předtím než vám stihneme zavěsit slovo NE. ... toliko citát z nových smluvních ustanovení O2 ? tak to mám radost ... samozřejmě spíš za ty chudáky, kteří u nich služby odebírají, já jejich klientem byl naposled v roce 2008 a od té doby nemám sebemenší chuť se k nim vracet ...
ČTÚ se konečně pochlapil a dal Ouvej tů tů sodu, za to, že jednomu zákazníkovi ,,vylepšil" smluvní podmínky, t. j. méně služeb za více peněz, ten si to nenechal líbit a reklamoval. Ouvej tů tů reklamaci neuznal, zákazník si stěžoval u ČTÚ a stal se zázrak! Opovi bylo nařízeno, aby původní službu poskytoval dál a vrátil peníze!!!
Papír s textem:
"Já, XY, se zavazuji měsíčně platit 900Kč za to, že
- Shlédnu denně minimálně 200 reklam na jejich kabelové TV
- Nebudu po poskytovateli nic dalšího chtít
- Poskytovateli umožním kdykoliv jednostranně změnit podmínky tohoto cáru papíru včetně rozsahu služeb a částky
- Nebudu nadávat jedinému zaměstnanci callcentra, protože toho má chudák moc a nerozumí tomu
- Co půl roku za platím 5000Kč za nový modem, který nechci a nepotřebuji"
Jestli ten poslanec za to nedostal vysoké všimné, tak je zřejmě de*il. Nevidím důvod, proč by to měl jinak prosazovat.
K O2: zrovna 14 dní zpět si starší sousedka přinesla z prodejny smlouvu na 2 roky s tarifem, internetem a O2TV, celkem asi za 1200 kč/měsíc a to tam má jen asi 50 volných minut mimo O2 a O2TV nepotřebuje, protože má všechno v paneláku v kabelu zadarmo. A to ať jí to namontuju a že ještě skočí pro STB za asi 2100 kč, protože ten si musí koupit samostatně navíc. Jsou to celkem hyeny, vidí starší ženskou co tomu nerozumí a oškubou jí jak na předváděčce hrnců. Poslal jsem jí to zrušit, jak to dopadlo nevím.