NielsenNetRatings, přední celosvětový výzkumník internetových médií a trhu, oznámil, že se během tříletého období vyměnily nejnavštěvovanější stránky mezi uživateli ve věku 12–17 let. Stránky nabízející výběr ikonek kamarádů IM klientů vystřídaly stránky nabízející pomoc s profily sociální sítě a vzhledy stránek. V září 2003 byla v této cílové skupině nejnavětěvovanější <a href=„http:www.originalicons.com/“>Originalicons.com. Není překvapením, že se dospívající děti aktivně zapojují do stránek sociálních sítí jako jsou MySpace a YouTube,
uvedl Ken Cassar, hlavní analytik NielsenNetRatings. Co je však překvapivé, je rozsah, do nějž se vyvinula široká řada podpůrných webových stránek ve spojení s těmi většími, známějšími webovými cíli. MySpace a YouTube jsou příčinou mohutného online ekosystému.
V září 2003 strávily děti ve věku 2–11 let online průměrně šest hodin a 39 minut; letos v září průměr narostl o 41 procent na téměř 9 hodin a 24 minut. Dospívající trávily online ještě více času, a to o 27 procent více z průměrných 21 hodin a 4 minut v září 2003 na 26 hodin a 48 minut v září letošního roku. Internet je součástí životů dětí stejně jako televize, škola a knihy,
uvedl Cassar. Poskytuje zábavu, sociální interakci a vzdělávací příležitosti. Můžeme očekávat, že se prodlouží čas trávený dětmi online stejně jako se zvětší nabídky na webu a rozroste se síť jejich přátel a rodiny často používající web.
(<a href=„http:www.marketwire.com/mw/release_html_b1?release_id=171656“>Tisková zpráva)