Holešovický e-shop pokračuje v rozšiřování své výdejní sítě. Potom, co na podzim otevíral velké showroomy, se teď snaží proniknout i na další místa s velkou koncentrací lidí.
První smlouva letošního roku tak umístí AlzaBoxy do KFC. "Mají dlouhou provozní dobu, vysokou koncentraci zákazníků a vynikající dopravní dostupnost,“ vysvětluje mluvčí obchodu Šárka Jakoubková.
Alza je jediný e-shop, který provozuje vlastní výdejní skříně. První instaloval loni a dnes jich má v Praze a okolí celkem sedmadvacet. Počet zásilek směřujících do samoobslužných boxů se skokově zvýšil především během loňského prosince. Nejpoužívanější byl AlzaBox v obchodním centru na pražské Floře.
S konceptem výdejních boxů přišel na tuzemský trh Tomáš Čupr s Mitonem v podobě služby s názvem Kouzelná almara už v roce 2013.
Po pár měsících fungování ale firmu převzala konkurenční síť balíkomatů InPost, kterou provozuje společnost IN TIME, a Kouzelná almara jako samostatná značka skončila. Přechod se zároveň neobešel bez problémů. Své vlastní samoobslužné výdejny loni začala instalovat i Česká pošta.