Alza rozšiřuje záběr. Kupuje digitální trafiku Publero

21. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Alza chce kromě filmů, muziky a knížek prodávat i časopisy. V brněnské firmě získala majoritní podíl.

Hudební obchod a digitální videopůjčovna už Alze nestačí. Akvizicí se chce dostat na trh elektronických časopisů. Dlouho jsme hledali způsob vstupu na trh elektronických časopisů, o jejichž budoucnosti jsme přesvědčeni, tvrdí v tiskové zprávě Šárka JakoubkováAlza.cz

Publero má v nabídce skoro 1500 deníků a časopisů, a to včetně těch tuzemských. V praxi bude nová situace vypadat tak, že časopisy se budou prodávat nejen přes stávající Publero portál, ale do několika týdnů budou zařazeny v portfoliu produktů Alza.cz v rámci sekce Alza Media

MM 25 baliček

Zakladatelé Publera Petr KorytarJakub Kadeřábek, tak i čtyři roky po založení firmy zůstávají ve firmě s menšinovými podíly. Kadeřábek bude nadále ředitelem a jednatelem a Korytar šéfem distribuce a publishingu. 

Alza letos vyhledává hlavně nové možnosti, jak vydělat peníze. A jednou z nich je obsah. V rámci digitální distribuce se obchodu rozjíždí i půjčovna filmů. Už registrujeme řádově jednotky tisíc zákazníků, do konce roku chceme mít v katalogu tisícovku filmů, dodává Jakoubková s tím, že průměrně si jeden zákazník pustí tři filmy měsíčně. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).