Vcelku Alze fandím.
Jen si mohli dát pozor na chyby na tom webu bezheureky. Např. věta na začátku "Ta prostřednictvím Heureky může získává informace o obchodních transakcích." nepůsobí důvěryhodně.
Jak Heuréka rostla, bylo otázkou času, čí peníze rozhodnou, využít její možnosti ve svůj prospěch. Pro zákazníky je to vcelku dobrý, pro provozovatele už ne.
Ta stránka zavání neobjektivitou víc než celá heureka, ale je dobře, že se někdo vzbouřil :) Často jsou menší eshopy založené na heurece, mají na skladě všechno zboží, každá položka je o 1% levnější než u většího shopu, budí to dojem fér cen a pak na vás vybalí x poplatků za odběr atd.... Výsledná cena je vyšší, než na velkém e-shopu, kde byste měli k dispozici další služby a nebo alespoň větší sortiment. V horším případě ten polofalešný shop navíc zboží nemá na skladě a předstírá, že je to náhoda. Ve skutečnosti je to běžná praxe, nalákat zákazníka, nechat ho vyplnit složitě objednávku, nejlpépe s registrací a když už je na konci a nechce se mu chodit jinam a ztratit tak x minut co věnoval té objednávce, napaří tam poplatky které cenu srovnají s konkurencí. Pak mu ještě sdělit, že se něco pokazilo a zboží přijde později (musí se objednat od dalšího obchodníka...) Někteří se na to vykašlou, ale určitý procento zůstane. Je to jen jedna strana mince, pohled provozovatele bude na tohle jiný, tohle je názor zákazníka, kterého nezajímá, čemu musí provozovatel shopu čelit a atd.
Taky může zákazník zjistit, že jedna tatáž firma provozuje 2-4 e-shopy se stejným přístupem a stejným zbožím za stejné ceny, nebo dokonce je jeden z shopů předražený jako prase, patří určitě stejným lidem a existuje jenom proto, aby za 1. na něm nakupovali hlupáci nebo snobové co si rádi připlatí :) za 2. podpořil dojem, že ty ostaní shopy jsou tak fér, když jinde to mají tak drahé... Někdy se ani nenamáhají předělat stránky a jen vymění barvy. Nechci nikoho poškozovat, ale stačí si na heurece srovnávat oblíbené PC komponenty.