Metodicky je popisovaná strategie a postup samozřejmě správný. Na trhu je ale situace jiná a problém je hlavně v edukaci klientů, kterým toto někdo musí "nalejt" do hlavy.
Malý klient (1-5 zam) finančně nechce řešit pořádnou edukaci, natož aby někdo z firmy interně psal dobrý článek. Kvalitního copywritera v ceně 1000-1500 Kč/článek nezaplatí a to zejména z důvodů :1) copywriter nezná obor klienta - píše stejně blábol 2) podklady pro copywritera musí připravovat klient = drahocený čas. A pokud zaplatí tak copywriter málokdy zajistí distribuci článků na správné místo. (Zejména na cizím webu/portálu, nedejbože pak backlink.)
Střední firma už je schopna poslat interně zaměstnance na školení, ale přiznejme si, že kvalita školení a to zejména praktické ukázky, návody, příklady z praxe, ukázka efektivity z praxe na těchto školeních chybí. A to včetně všech TOP jmen v rámci českého SEM rybníčku.
Takže : klient je v pasti = tuší, že něco dělat by měl, ale dělá to buď špatně nebo platí polovičatá řešení.