Affiliate marketingu v Česku se relativně daří a investice do výkonnostního marketingu stále rostou. Společnost VIV NETworks, která operuje významnou světovou affiliate síť CJ v ČR, SR a Maďarsku zvěřejnila své výsledky za prvních 15 měsíců svého podnikání. Pouze v ČR výplatila za toto období přes 31 mil. Kč na provizích, přinesla zákazníkům přes 330tis. objednávek v celkové hodnotě přes 1 mld. Kč.
Do největší affiliate sítě se zapojilo již přes 30 značek jako je DATART, KASA, Slevomat, Direct Pojišťovna, T-Mobile, Dovolena.cz, eProton, ČSOB Pojišťovna, Parfums.cz, Tchibo a mnoho dalších.
Affiliate síť není jen o inzerentech, ale především jejich o partnerech – portálech. Těch se podařilo pro spolupráci získat celkem přes 3200 za prvních 15 měsíců. Commission Junction v ČR stále roste cca o 100–200 portálů měsíčně.
VIV NETworks nabízí spolupráci nejen klasickým obsahovým portálům, ale i partnerům nakupující na svůj účet klíčová slova a textovým inzerátem odkazujícím přímo na inzerenta. Proto odborníci na SEM mohou zhodnotit své zkušeností a získat tak dodatečný příjem.