Myslím, že to v téhle souvislosti vůbec není OT. Flixbus přišel do Česka a tvářil se, že bychom všichni měli padnout na zadek, protože konečně přichází velká firma (v jeho případě spíš velký integrátor mnoha dopravců) s linkami do celé Evropy. Jenže na rozdíl od Německa, kde skutečně byli s takovým rozsahem dálkových autobusových linek novinkou, tady jsou cestující namlsaní hodně vysokou úrovní služeb Regiojetu. Třeba tím, že si člověk v autobusu rezervuje konkrétní sedadlo.
Přijde mi, že diskutovaný e-shop přišel se stejným přístupem - domorodci odněkud z východu budou jásat, že jsme konečně i u nich v pralese, a nějaké nedostatky velkoryse přehlédnou. Jenže domorodci to nepřehlédli a navíc si začali nahlas stěžovat.
Aktuální stav FB About You ke dnešní 13. hodině (otestováno přes vlastní, soukromý profil):
Přidávat nové příspěvky nelze...
Pravý boxík s příspěvky návštěvníků není, (buď smazáno nebo znepřístupněno), jsou jen příspěvky od About You v levém hlavním bloku...
Ty ale komentovat patrně lze, volba "Komentář" je aktivní, lze psát do určeného pole...
Vkládat komentář jsem nezkoušel, předně s nimi nic nemám, vzhledem k aktuální osobní situaci mne celá kampaň minula a z téhož důvodu nemám na to chuť ani náladu...
Ovšem poslední příspěvek od About You je z 22. října, novější už není...
Osobní názor na závěr: Celkově se mi jejich "štábní kultura" což odráží i jejich přístup ke klientům na jejich FB nelíbí (Prý About You Social tým, jsme (Češi všeobecně) snad nějaké socky?)
A pokud mne vidí jen jako peněženku, tak v tom případě "sorryjako", jdu jinam.
Prakticky s celým tímto příspěvkem lze nesouhlasit:
> Vzhledem k tomu, že za období 1-2 měsíce expedovali, dle údajů jejich zaměstnance, 70 000 objednávek, tak i kdyby těch cca 300 stěžujících si lidí bylo nespokojeno, tak je to necelé půlprocento, myslím, že to je parádní výsledek.
To by možná plus minus byl, ovšem jak jste dospěl k číslu 300 a proč předpokládáte, že každý, kdo si nestěžuje, je spokojený, je záhadou.
> Jediné co nezvládli jsou reakce na tyto hatery, což mimo jiné mohou být klidně i pověřenci konkurence.
Jaksi podstata článku je, že toho nezvládli víc. Označit lidi, kteří si stěžují, bezdůvodně za hatery je iracionální. Samozřejmě to mohou být pověřenci konkurence. Možné je všechno, ale některé věci jsou očividné a jiné ne.
> A myslím, že pokud je zaskočil obrovský zájem a nestíhali, tak udělali dobře, že více pracovních kapacit soustředili na expedici, místo na Facebook.
"Dobře" je subjektivní, ale pro jejich mediální obraz to rozhodně dobře není.
Nechci poverence Blebleho rozrusit, ale tim, ze externi agentura, ktera se stara o komunikaci na socialnich sitich nebude zvladat svoji praci, coz je zjevne a bez diskuze, tak to neznamena, ze lze naivne prilepit z druhe strany jako vyrovnani, naivni predstavu, ze ti mladenci a divky v Hodonina, Zabrehu, LIberce a Kladna, co pro agenturu pracuji budou nekde pomahat ve skladu nebo na backoffice dohledavat ztracene objednavky. Takto to mozna funguje v Spojenych kartacovnach v Dolnich Louckach, kde maji jednu asistentku.
Mimochodem, mel jsem dotaz na na jeden z nejvetsich retail retezcu, ktery byl banalni, jednalo se o slozeni chleba a oni mi to omylem poslali bez odmazani forwardu, takze tam zustaly vsechny mailovky agentur, toho retezce, jejich dodavatelu a vnitrni kontroly. Totalni kompetencni zmatek s vysledkem, ze chleba nemam konzumovat, ze je v nem lepek, na coz jsem se vubec neptal.
Ne ze bych tu topologii podpory neznal, ale az takovy zmatek, vyvolany tak jednoduchou otazkou jsem necekal. (protoze jsem zil v predstave, ze dotaz na slozeni nebalene veci (balena to musi mit na obalu) maji asi tak 10x za smenu).
Proste byla na centrale porada a tam nekdo rekl, "nalijeme tak petinasobny budget nez by bylo potreba a 20ti nasobný než má konkurence, ale dáme si kruci extra pozor, aby jsme sehnali agenturu, lokalni managment a zamestanance, kteri to dojebou, protoze kdyz v te kolonii na vychode budou koleje nakrivo, studny bez skruzi a hodinky co se rozjedou o pul hodiny za den, tak teprve po tom na tom vydelame chechtaky".
Jediny co je ted zajimavy je to, kolik procent obyvatel v NSR x u nás je podobne postizenych, jaky je % podil lidi co chodi svetem a vykladaji o spiknutich s vyuzitim DELI tycinek. Podle mne nemame konkurenci, protoze lide u nas, uz z dob, kdy nebylo sklo na skleniky, ale daly se koupit okurky dost premysli a vi, ze takovy sklenik jde postavit i z tech sklenic.
Na nas si germani neprijdou!
Nejsou ale konzistentni, nekdy v roce 2001 jsme si nechali montovat ustrednu Siemens (jinou matka nechtela) a z nejakych duvodu selhala montazni ceta z Hessenska. Myslim nesehnali letenky v terminu. Tak matka, cela zlita potem to riskla a nechala to instalovat lokalni firmu, tedy jenom pasiv - montaz bedny na stenu a pripojeni na rozvod, konfigurovali si to sami modemem. Nakonec ale v te hruze zaplatili alespon chlapa myslim z Berlina, co sedl do auta, na zadni sedacku dal vodovahu a dojel udelat jedinou vec, kterou mohl a to ze polozil vodovahu na kisnu, zkontroloval bublinu a zase odjel do Berlina.
Vubec tam nebyly znamky nejakeho pokusu o sabotaz vychodniho trhu :-(
Zkousel jste v bance nekdy vratit transakci , platbu nebo neco stornovat _? Je to proces na jeden den dovolene a osobni navstevu banky a to jeste trva nejmene 30-60 dni nez se to vyresi (vysledek neznamy) Jo a v pripade ze to klapne tak prachy jsou na ucte tak za pul roku nejdriv.
On to tak "statisticky bezvýznamný" vzorek nebude - soudě podle záplavy negativních recenzí na Heureka.cz ten eshop prostě není dobrý. Tak tragické hodnocení, aby člověk pohledal...
Dokonce z toho mám dojem, jako by si Českou republiku zvolili za "smeťák z východu", kam posílají především dříve vrácené zboží. Spousty lidí si stěžují na boty v neoriginálních krabicích, použité i zjevně již nošené šaty apod.
Tohle se pánům a dámám vážně nepovedlo a v kontrastu s tou mega reklamní kampaní to je ubohost sama.
Ještě k té Heuréce - je s podivem, že pětihvězdičková hodnocení jim tam sází především anonymové, zatímco od registrovaných uživatelů to bývá obvykle max. jedna hvězdička.
Celkem by mne zajimalo, jak ti lide za objednavku zaplatili, protoze na uvedenem odkazu je hodne stiznosti na nevraceni penez, coz je naprosto trivialne resitelne, pokud platba probehla kartou. Staci kontaktovati svou banku. A naopak, pokud to udela dost lidi, tak bude mit dotycna firma problem a to hodne velky problem. Klidne to muze vest k tomu, ze jeji materska banka ji zrusi ucty.
Tak jako, já si myslím, že ono to není zase tak strašné, vždy se ozvou spíše ti nespokojení, málokdo si najde profil nějaké firmy a začne tam dobrovolně a bez výzvy psát, že všechno bylo ok.
A silně pochybuji, že jim to nějak zásadně uškodilo, alespoň o nich lidé vědí a objednávek mají hromadu. Když si najdete na Heuréce hodnocení obchodu ALZA, tak tím že nejsou součástí programu Heuréky, tak tam může každý psát co chce a výsledkem je absolutně negativní hodnocení obchodu, přesto je ALZA jedničkou v prodejích.
I tento článek je vlastně tak trochu v jejich prospěch, protože se Vám ten brand dostane do povědomí.
Přesně. Neexistuje nic jako "negativní reklama". Existuje jen reklama. Proto je běžné, že ty nejhůře hodnocené firmy vlastně docela prosperují: McDonalds, Mall.cz a konec konců i ta Alza. Dokud se o nich bude mluvit a psát, tak lidé chodit budou.
Tenhle článek určitě zafungoval, o obchodu už teď ví další lidé, které první mediální masáž minula.
Vzhledem k tomu, že za období 1-2 měsíce expedovali, dle údajů jejich zaměstnance, 70 000 objednávek, tak i kdyby těch cca 300 stěžujících si lidí bylo nespokojeno, tak je to necelé půlprocento, myslím, že to je parádní výsledek.
Jediné co nezvládli jsou reakce na tyto hatery, což mimo jiné mohou být klidně i pověřenci konkurence. A myslím, že pokud je zaskočil obrovský zájem a nestíhali, tak udělali dobře, že více pracovních kapacit soustředili na expedici, místo na Facebook.