Hlavní navigace

47 procent Evropanů za obsah platit nechce

24. 1. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle nové studie o placení na Internetu není 47 Evropanů ze sta ochotno platit za obsah na webu. Poskytovatelé obsahu (ICP) se však nevzdávají. Zatímco totiž Evropané nejsou ochotní platit za web, velmi rozšafně utrácejí za služby pro mobilní telefony. Z toho se dá usuzovat, že nejpozději se zavedením sítí UMTS a MMS (multimediální SMS) se placenému obsahu nevyhnou. (Wired)

Podle nové studie o placení na Internetu není 47 Evropanů ze sta ochotno platit za obsah na webu. Poskytovatelé obsahu (ICP) se však nevzdávají. Zatímco totiž Evropané nejsou ochotní platit za web, velmi rozšafně utrácejí za služby pro mobilní telefony. Z toho se dá usuzovat, že nejpozději se zavedením sítí UMTS a MMS (multimediální SMS) se placenému obsahu nevyhnou. (Wired)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).