Uvědomte si, že popírání a zlehčování jsou dvě různé věci.
Sláva, pochopil jste to!
Tak teď se ještě omluvte za to, že jste lhal, že jsem to někde popíral a že jsem to někde zlehčoval.
To je něco, co bych si rozhodně tvrdit netroufl.
Že byste prozřel o konečně si netroufnete žvanit o věcech, o kterých nic nevíte?
Právě proto musíme počítat s dalšími kolapsy IT. MMCH, velice dobře to vysvětluje pan Kechlibar v článku, na který jsem tu dal odkaz, jakousi "antidarwinskou" selekcí v IT, jejímž projevem je stále vyšší citlivost IT na nejrůznější nepravidelnosti. Jeho přirovnání "jako kdyby jedna straka sezobla oříšek atypického tvaru a následkem toho uhynuly všechny straky na celém světě" je velmi názorné a výstižné.
Obrovským problémem jsou i SW monokultury.
Bla bla bla. Kdyby to napsala umělá inteligence, dávalo by to větší smysl.
Měl by sedět ten, kdo tenkrát množinovou matematiku do prvních tříd protlačil, navíc podvodnými praktikami. Jednak za to, že poškodil více než dvacet ročníků školáků, jednak za peníze, vyhozené na tisk nesmyslných učebnic, pracovních sešitů apod., případně výrobu dalších pomůcek.
Dnes by asi stálo za to nějak sankcionovat prosazovatele "celostního čtení".
Sankcionování didaktiků nezmění nic na tom, že nerozumíte matematice a neumíte chápat jednoduché české texty.