Autor je partnerem a vedoucím týmu soukromého práva společnosti Ambruz & Dark Deloitte Legal. Vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně a v kanceláři Ambruz & Dark pracuje od roku 2003. Martin se zaměřuje především na rozvoj technologických služeb, poskytování právních služeb domácím i mezinárodním klientům a vedení komplexních transakcí, stavebních i technologických projektů a restrukturalizací. Mezi jeho klienty patří stavební firmy, realitní investoři a developeři, technologické společnosti, místní samosprávy a další veřejné subjekty, obchodní řetězce (kromě potravinových) a výrobci a distributoři v dalších odvětvích. Martin je advokátem a členem České advokátní komory.
Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
Média musí kontrolovat, zda léky z reklamy léčí. Lze takovou povinnost vůbec splnit? | DigiZone | 7. 9. 2017 | 3 |
Rychlý legislativní rytmus v předvolební době a novela zákona o elektronických komunikacích | DigiZone | 23. 7. 2017 | 1 |