Překvapilo mě poměrně nízké procento vrátek. Vzhledem k tomu, že jejich označování velikostí je úplně mimo a u každého kusu jinak. Jednou jsem u nich koupil tričko XXL které bylo na šířku o 8 cm širší než současně zakoupená mikina XXL. Bohužel ostatní obchody na tom nejsou o moc lépe. Takže já vždy kupují XXL i XXXL velikost, takže 50% vrátka je u mě minimum. Když k tomu připočteme, že spousta věcí i přes správnou velikost nesedí, často je materiál mnohem horší než to vypadá na fotkách... Takže za mě se vratky u oblečení pohybují okolo 90 - 95 % a nevidím moc šanci, že by to bylo lepší, pokud si výrobci nesjednotí číslování. Mimochodem třeba tohle je jedna z věcí, které jsem si sliboval od EU :+(
Rozumím správně větě:
"... zákazníci objednali více kusů zboží najednou a nevhodné kusy hned ve výdejně vrátili."?
Takže si podle nového modelu sice na partnerské prodejně objednané zboží mohu vyzkoušet, ale když mi nebude vyhovovat, tak ho nemůžu rovnou vrátit?
Jinými slovy - znepříjemníme zákazníkům možnost vrácení zboží? Proč bych se tedy zdržoval zkoušením?
Rozumím správně další větě:
!... mnoha českým módním butikům pomůžeme v nesnadné době, přivedeme jim do obchodů spoustu potenciálních zákazníků..."?
Ony jsou v této nesnadné době butiky otevřené?
Maximálně tak v Teplicích, tam lze zařídit mnohé... :-)
26. 1. 2021, 08:57 editováno autorem komentáře