Televize Prima propojuje obsahovou strategii pro klasické lineární vysílání se streamovací platformou Prima+. „Logicky sjednocujeme obsahovou strategii pod programový tým, který bude definovat obsah a témata, jež chtějí dnešní diváci vidět,“ řekl k tomu generální ředitel Marek Singer.
Video obsah skupiny Prima nyní zastřeší programové oddělení v čele s programovou ředitelkou Alex Ruzek. Současný ředitel VOD služeb Josef Beneš bude se svým týmem nadále zodpovědný za provozní a rozvojovou stránku platformy Prima+.
„Stále více vnímáme, že diváci mění své návyky a sami si určují čas, kdy budou sledovat náš obsah, a volí podle toho i video platformu, která jim vyhovuje. Naším cílem je nabídnout divákům atraktivní obsah, nehledě na způsob a čas jeho konzumace. Streamovací platforma Prima+ má za sebou úspěšných devět měsíců a je to silná lokální značka, která má stejně jako kanály skupiny Prima potenciál dalšího růstu,“ dodala Alex Ruzek, nová programová ředitelka skupiny Prima.
Službu Prima+ využilo podle údajů TV Prima přes 700 tisíc registrovaných uživatelů, kteří přehráli více než 33 milionů videí. V katalogu je přes 2000 titulů. Na podzim uvádí tři novinky – komediální seriál Malá velká liga ze školního a fotbalového prostředí, šestidílnou koprodukční minisérii Na vlnách Jadranu, která je volným pokračováním seriálu Pod hladinou, a seriál Banáni o mladém skladníkovi, který v pohraničním supermarketu najde v zásilce banánů přes sto kilo kokainu.
Propojení obsahové strategie klasického vysílání a streamovací služby je podle Marka Singera „trendem dnešní dynamické doby“. "Tento krok jde i ruku v ruce s naší obchodní politikou, kdy jsme zavedli crossplatformní měření, které klientům reportuje zásah reklamy v TV i online rozhraní,“ doplnil.