Síť Vodafonu na mnoha místech postihly výpadky datových i hlasových služeb. Zástupci červeného operátora hovoří o „dočasné nedostupnosti 2G a LTE služeb“ v důsledku výměny jednoho z aktivních prvků sítě a doporučují telefon vypnout a zapnout.
„Po restartu budou zákazníkům služby fungovat okamžitě, i bez tohoto kroku budou postupně dostupné všem,“ uvedla Kateřina Šantorová z tiskového oddělení Vodafonu s tím, že za nepříjemnosti se zákazníkům operátor omlouvá.
Sociální sítě operátora se plní stížnostmi zákazníků z různých míst republiky. Někteří zaznamenávají potíže při nákupu jízdenek.
Lovosice to samý. Naštěstí se mi povedlo protlačit nákup jízdenky i přes Edge.
— Dan (@danaketh) October 16, 2024
Další pak namítají, že ani opakovaný restart telefonu nepomáhá.
@Vodafone_CZ Uz potreti restartuju mobil, signal jde cca 2 minuty a pak spadne s tim, ze telefon hlasi, ze je mobilni sit nedostupna.... Vy mate v centru Prahy vypadek?
— LuKu (@LuKucera) October 16, 2024
Ačkoliv Vodafone ve svých vyjádřeních hovoří o „krátkém výpadku mobilní sítě“, nedostupnost jeho zákazníci reportují už od 5. hodiny ranní.