Zájem o Oscary byl nejnižší v historii měření sledovanosti

11. 2. 2020

Sdílet

Oscar Autor: Academy of Motion Picture Arts and Sciences

Předávání filmových cen Oscar stále výrazně přichází o přízeň televizních diváků. Letošní 92. ročník se podle oficiálních dat stal nejméně sledovaným od roku 1974, kdy se sledovanost začala měřit. Na stanici ABC si ho zapnulo jen 23,6 milionů diváků, o pětinu méně než loni. Ještě před šesti lety se na show dívalo přes 40 milionů lidí.

CNN připomíná, že důvodů může být mnoho – mimo jiné délka přenosu, který se protáhl na tři hodiny, nebo to, že opět neměl žádného moderátora. Stále méně diváků však sleduje také předávání Zlatých glóbů, hudební ceny Grammy nebo televizní ceny Emmy. Zájem o nejrůznější ocenění tedy upadá celkově.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).