Personální rošáda v nejvyšším vedení televize Nova pokračuje. Výkonný a obchodní ředitel nejsledovanější české televize Jan Řehák (na snímku), který měl na starosti denní chod Novy a jejích tematických kanálů, oznámil svou (údajnou) rezignaci. Společnost CET 21, jež Novu provozuje, ji přijala k dnešnímu dni, informovala mluvčí Novy Michaela Fričová. Řeháka coby obchodního ředitele Novy dočasně nahradí obchodní ředitel slovenské televize Matej Ribanský, který bude vést obchod v obou televizích.
K TÉMATU: Nova nemá v březnu vyprodané reklamní časy, pobízí proto klienty
Práce pro TV Nova pro mě byla v posledních čtyřech letech jedinečnou zkušeností. Domnívám se však, že je čas pustit se do nových projektů. Během mého působení v TV Nova jsem vybudoval úspěšný a profesionální obchodní tým, který pod vedením Mateje Ribanského bude nadále poskytovat všem reklamním agenturám a klientům v České republice špičkový servis,
cituje odcházejícího Řeháka oficiální tisková zpráva televize Nova.
ČTĚTE TAKÉ: Babicovy dobroty jsou vlastně teleshopping, přiznal výkonný šéf Novy
Ribanský v minulosti šéfoval slovenské zpravodajské televizi TA3, působil také jako výkonný ředitel v televizi Joj a posléze v hudebním kanálu Musiq1, nyní je členem nejvyššího managementu nejsledovanější slovenské televize Markíza (v Markíze působil i před svým angažmá v TA3). Již mnoho let pracuji v oblasti televizního prodeje v rámci našeho regionu a řízení obchodního oddělení společnosti CET 21 je pro mne velkou výzvou. S obchodním týmem budeme nadále dodávat našim klientům tu nejlepší nabídku na trhu,
slibuje.
NAPSALI JSME: Nova pro rok 2011 sníží základní cenu reklamy o 10% oproti roku 2010
Generální ředitel Novy Jan Andruško poděkoval Řehákovi za jeho úspěšné působení v Nově: TV Nova má nejúspěšnější obchodní tým na poli televizního byznysu. Děkuji Janu Řehákovi za jeho úsilí při budování obchodního oddělení a jeho přispění k vynikajícím výkonům společnosti CET 21 v období od roku 2007.
Řehákův odchod přichází v době, kdy se Nova potýká s nedostatkem inzerentů. Kvůli nevyprodaným vysílacím časům za březen musela dokonce mimořádně snižovat cenu reklamy.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Malým televizím meziročně stoupají výnosy z reklamy, nejvíc Primě Cool
Nově se rovněž nedaří plnit plán sledovanosti, který si předsevzala pro letošní rok. Podle generálního ředitele Jana Andruška by celodenní podíl Novy a Novy Cinema u diváků ve věku od 15 do 54 let, na které televize prodává reklamu, neměl v součtu klesnout pod 40 procent. Minulý týden ale oba největší programy Novy dosáhly průměrného celodenního podílu 36,54 procenta v této cílové skupině.