Do dnešního dne se mohli Asociaci televizních organizací (ATO) hlásit zájemci o účast ve veřejné obchodní soutěži na realizátora peoplemetrového měření sledovanosti českých televizí pro roky 2013 až 2018. ATO jako zadavatel tohoto měření ale dnešní uzávěrku posunul o další dva měsíce, na konec srpna. Podle Daniely Keltové ze sekretariátu ATO tak chce organizace, která sdružuje největší české televize, umožnit účast v tendru co největšímu počtu zájemců.
K TÉMATU: Začínají přípravy na výběr nového dodavatele měření sledovanosti televizí
Konec lhůty pro podání nabídek do výběrového řízení na projekt čtvrté vlny peoplemetrového měření byl stanoven původně na 28. června 2011. Vedení ATO reprezentované statutárními zástupci řádných členů rozhodlo o prodloužení termínu o dalších 60 dnů. Hlavním důvodem tohoto kroku je společný zájem členů ATO umožnit účast co nejširšímu počtu uchazečů,
uvedla Keltová.
ČTĚTE TAKÉ: Vlasta Roškotová novou jednatelkou ATO, „měřiče“ sledovanosti televizí
Vítěz výběrového řízení by měl poskytovat nejkvalitnější služby a zároveň šetřit finanční prostředky. Výběrové řízení na nového realizátora probíhá letos poprvé formou veřejné zakázky,
upozorňuje ATO. Důvodem je nové právní postavení České televize, jednoho z členů ATO, který zároveň přispívá největší částkou na provoz peoplemetrů. Nynějším realizátorem elektronického měření sledovanosti je společnost Mediaresearch, která provozuje peoplemetry od roku 2003.