Sobotní volební studio ČT24 mělo mezi 13.30 a 19.00 hod. podíl na sledovanosti 18,64 %. Na dotaz Digizone.cz to uvedla mluvčí České televize Karolína Blinková. V absolutních číslech šlo v průměru o 306 tisíc diváků starších 15 let. „Nejsledovanější částí byla ta před 19.00, kdy se dívalo v průměru půl milionu diváků,“ sdělila mluvčí. „Společně s volebním vysíláním mezi 20.00 a půlnocí dokázal zpravodajský servis ČT24 k volbám celkem oslovit 1,73 milionu diváků,“ doplnila.
Podrobnosti o sčítání hlasů jako obvykle nabídla Marcela Augustová. Kontinuální volební studio moderoval Michal Kubal.
Vstupy z regionů, průběžné sčítání a rozhovory nabídla v průběhu sobotního odpoledne rovněž televize Nova. Kratší bloky moderované Reyem Korantengem a Bárou Divišovou si v cílové skupině diváků od 15 do 54 let vybralo necelých 12 % z nich. První odpolední blok od 13.50 dosáhl sledovanosti 11,59 %, druhý večerní blok od 19.00 si polepšil na 11,82 %. Komerční stanice je spokojená rovněž s výsledky předvolební debaty 28. září 2020. „Zde jsme se sledovaností předčili Českou televizi. Dosáhli jsme na share 18,54 %, opět v cílové skupině 15–54 let,“ sdělila Digizone.cz PR koordinátorka Novy Jana Lohrová.
Na Nově provázel diváky kratšími volebními studii Rey Koranteng, grafy komentovala jeho kolegyně Bára Divišová.
Televize Prima plánuje zveřejnit komplexní čísla o sledovanosti volebních pořadů CNN Prima News začátkem týdne.