Aktualizováno 11:15: Operátor Vodafone se dopoledne potýkal s výpadkem služeb připojení pevného internetu v kabelové síti, kterou odkoupil od UPC. „Kvůli technickým problémům s DNS serverem mohli někteří naši zákazníci mít potíže s připojením přes pevný internet,“ řekl k problému mluvčí Vodafonu Ondřej Luštinec.
Neupřesnil však, o jak rozsáhlý problém se jednalo a kolika přípojek se týkal. „V tento moment je vše opět funkční. Samotná konektivita tedy fungovala, ale lidé mohli mít problémy s překladem internetových adres,“ dodal mluvčí.
Podobné vyjádření se objevilo i na sociálních sítích operátora.
Kvůli technickým problémům s DNS serverem mohli mít někteří naši zákazníci potíže s připojením přes pevný internet. V tento moment je vše opět funkční. Samotná konektivita tedy fungovala, ale lidem nemusel správně fungovat překlad internetových adres.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) April 27, 2023
Podle stránky Downdetector bylo nahlášeno přibližně 1200 nefunkčních přípojek. Vodafonu i nadále nefunguje internetová samoobsluha. Pokusy o přihlášení končí chybovou hláškou.