Květnový vstup Uber na burzu přinesl společnosti povinnost pravidelně zveřejňovat finanční výsledky, ty poslední ale investory Uberu příliš nepotěší.
Společnost zvýšila svoji dlouhodobou ztrátu během třetího kvartálu o neuvěřitelných 18 %, ta díky tomu nyní dosahuje již 1,2 miliardy dolarů (přibližně 27,5 miliardy Kč). Za zvýšené výdaje může hlavně masivní marketingová kampaň a investice do reklamy. Peníze ve velkém odčerpává také relativně mladá služba Uber Eats a nové experimentální projekty. Firemní náklady se během třetího čtvrtletí zvedly na 4,9 miliardy dolarů, což je 30% nárůst. Jediná pozitivní zpráva je růst tržeb, které vzrostly také o 30 %, tedy na 3,8 miliardy dolarů.
Také nárůst uživatelské báze začíná narážet na své limity, z poslední čtvrtletí vzrostl pouze o 26 procent, tedy na 103 miliony, což je dokonce pod odhady analytiků, kteří očekávali nárůst na 105,5 milionu. Akcie společnosti od svého vstupu na burzu odepsaly již více jak 30 %, nyní navíc vypršelo lock-up období, kdy se nesmělo obchodovat s podíly investorů, kteří do společnosti vstoupili před primárním úpisem akcií. Výprodeje akcií Uberu tak mohou teoreticky ještě nabrat na obrátkách.