Internetové tržiště MALL Partner nově bude vedle malých obchodníků prodávat také větší značky. Firma dnes oznámila, že nabídku rozšíří o oblečení Marks & Spencer a dále značky spadající pod společnost Sunice, jako jsou Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Ballance, Merrel nebo Dakine.
Online obchod, který se snaží být „domovskou stránkou pro nakupování,“ si od spojení slibuje rozšíření nabídky nabízených produktů. Marks & Spencer pak zase usnadnění nákupů pro zákazníky z oblastí, kde firma nemá kamenné prodejny.
„Jsme velmi rádi, že se nám spoluprací s online tržištěm MALL podařilo vyjít vstříc naším zákazníkům a umožnit jim tak nakupovat rychle a bezpečně,“ řekl Petr Vokroj z Marks & Spencer.
Platforma MALL Partner nabízí možnost využít distribuční sítě MALL.CZ i obchodníkům, kteří nemají vlastní e-shop. Zákazníci mohou zboží externích dodavatelů vyzvednout prostřednictvím sítě prodejen a odběrných míst MALLu, ale u takových položek obvykle platí další poštovné kvůli dopravě zboží z externích skladů.