Cit.: "Vecer si proklikate nakup podle toho co na webu maji a na druhy den nemate 10 polozek tak za 800.- Tohle neni bezna situace ale doufal jsem ze maji web zesynchronizavany s tym co je v skladech."
Jako vážně? Nakupujete "od začátku" a nemáte tušení, jak ta služba funguje? Pošlete nákupní seznam a v den nákupu (proto se taky seznamy mohou měnit nejpozději předcházející den o půlnoci) Vám zaměstnanec Tesca (pickerka) nejbližšího vhodného Tesca normálně na ploše nakoupí. Nebude ve skladu kutat něco z palety. Jde na plochu a naskládá do košíku to, co jste si objednal. Pokud to není v regále, vybere něco jiného.
V Rohlíku to nejspíš bude fungovat jinak. Ten myslím funguje jako normální eshop, ale tesco rozhodně ne. Proto tam teď nenakupuju. Protože těch věcí, co budou v regálech chybět, bude teď spousty. Vozí mraky náhradního zboží a nedá se jednoduše vrátit řidiči. Prostě to tak funguje. Itesco NENÍ eshop. Až to šílenství opadne, tak tam zase nakupovat budu. Předtím jsme byl vcelku spokojený,
Nicméně nechápu ty mraky lidí, co si myslí, že Tesco je eshop a někdo jim tam něco vybere ze skladu. Že když si večer naklikají něco, co na ploše rychle mizí, tak jim to řidič doveze. NEDOVEZE. To je vlastnost, nikoliv chyba.