Virtuální operátor Tesco Mobile pro léto zdvojnásobuje data. V rámci oslav 10. narozenin každému zákazníkovi, který se svým telefonním číslem má spárovánu věrnostní kartu Clubcard, nabízí 40 GB dat. Současně se těmto zákazníkům zdvojnásobují i Clubcard body za získané nákupy v obchodech Tesco.
Speciální akce platí po celé prázdniny, od 31. května do konce srpna. Pro využití nabídky je nutné mít vedle spárované karty Clubcard také aktivní balíček Extra.
„Nasbírané Clubcard body mohou zákazníci v aplikaci Clubcard na několik kliknutí přeměnit na peněžní poukázky na další nákup,“ říká generální manažer Tesco Mobile Tomáš Martiňák.
Síťový operátor O2 v březnu umožnil Tesco Mobile využívat 5G síť. V souvislosti s tím operátor citelně zdražil své služby. Předplacené tarify tohoto operátora v současnosti využívá téměř 300 tisíc lidí. Fluktuace zákazníků virtuálních operátorů je přitom vysoká. „Celých 10 let až doteď s námi zůstává 13 tisíc klientů,“ vypočítává Martiňák.
Na trhu virtuálních operátorů dochází podle něj dlouhodobě k významné konsolidaci. Zatímco před pěti v tuzemsku působilo 190 virtuálů, nyní jich je o něco více než polovina. Pouze čtyři ale mají více než 100 tisíc zákazníků. Vedle Tesco Mobile je to O2 Family, Sazka mobil a Mobil od ČEZ.
Porce dat navíc není jediným dárkem, který Tesco Mobile k 10letému výročí své existence naděluje. Další dvě překvapení se budou týkat využití bankovní identity a loajality. Konkrétnější však zástupci operátora být nechtěli. „Už na polovinu června chystáme 360° kampaň k dalšímu produktu, kde se dozvíte víc,“ naznačila marketingová ředitelka Lada Franková.