Spojení sil a soustředění na marketingový cross-channel. To mají být důvody pro spojení tří tuzemských digitálních agentur do jedné. Fúzi oznámily v tiskové zprávě. Sun Marketing se soustředí na PPC reklamu, digitální marketing a tvorbu webů, Medio Interactive nabízí webovou analytiku, poradenství či vývoj aplikací. Součástí nové spojené agentury Taste bude i spin-off Digistory, který momentálně funguje jako součást Sun Marketingu.
V čele skupiny stane dosavadní ředitelka Sun Marketingu Sandra Gligić. Taste s ní povede i její kolega Petr Vápeník. Ve vedení zasednou také Jan Makovička (spolumajitel Sun Marketingu) a zakladatel Medio Interactive Jan Tichý.
Vlastnická struktura Taste: 82 % drží Sahoo & Maley Investments (50% vlastníkem je Sandra Gligić, 50% vlastníkem je Jan Makovička), 15 % Nomic, s.r.o. (100% vlastníkem je Jan Tichý) a 3 % Pure Digital, s.r.o. (100% vlastníkem je Petr Vápeník).
Tři spojované společnosti budou dceřinými firmami Taste a na trhu budou nadále vystupovat také samostatně.