SizeID loví e-shopové platformy. Míry už měří i v obchodech Shoptetu

13. 6. 2017

Sdílet

Podíl si ve startupu, který zakládal Adam Bičiště, loni koupila majitelka Zásilkovny Simona Kijonková. Teď začal pronikat i do světa tuzemských e-shopových platforem. 

Od začátku června totiž mohou službu využívat obchody běžící v rámci Shoptetu nebo Eshop-rychle. SizeID modul už je také dostupný pro obchodníky, kteří fungují na open-source Prestashop.

SizeID je v podstatě jednoduchá služba. Zpracovává tisíce velikostních tabulek od nejrůznějších výrobců a pomáhá pak zákazníkům trefit tu správnou velikost. 

„Přímé napojení na Shoptet a další e-shopová řešení je pro nás klíčová cesta, jak službu rozšířit do více e-shopů a dostat ji k více spotřebitelům,“ tvrdí Bičiště a dodává, že služba má především e-shopům snižovat množství vratek.

SizeID je další z řady agenturních startupů, které vznikly během posledních pár let. Kořeny nové služby tentokrát spadají do agentury Wavevision, kterou založil právě Bičiště. A během vývoje sociální sítě o módě přišel nápad, jak pomoci lidem při výběru padnoucího oblečení online. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).