Desktopová verze inzertního webu Sbazar.cz se dočkala změny. Seznam.cz, který službu provozuje, vylepšil hlavně možnosti vyhledávání. Nově se tak dají hledat inzeráty z blízkého okolí uživatele podle geolokace (pokud tuto možnost povolí) a uživatelům se zobrazují také související nabídky podobného zboží.
U prodejců Seznam začal ukazovat například informaci o tom, jak dlouho mají na Seznamu založený účet (delší doba má zřejmě naznačit, že je více důvěryhodný). Sbazar také nově umí prohledávat obsah konkrétní kategorie.
„Výhledově chceme službu naučit pracovat s oblíbenými inzeráty a hlídacím psem. Zároveň pracujeme na hodnocení v rámci našeho tržiště. V plánu je přepis i dalších oborových služeb do této společné architektury,“ říká k dalším chystaným úpravám produktový manažer Sbazar.cz Pavel Kolář.
Sbazar je co se týče návštěvnosti dvojkou mezi tuzemskými bazarovými portály. Konkurenční Bazoš vykázal podle NetMonitoru letos v dubnu 2,3 milionu RU, Sbazar měl 1,9 milionu a loni kompletně přestavěné Aukro.cz 885 tisíc reálných uživatelů. Svůj bazarový prodej Marketplace nedávno v Česku spustil také Facebook.