Hlavní navigace

Seznam.cz si chce sáhnout na další část trhu, začíná s mediálním zastupitelstvím

13. 8. 2018

Sdílet

Seznam.cz logo Autor: Seznam.cz

Portál Seznam.cz rozšiřuje své služby pro provozovatele webů. V rámci programu Seznam Partner jim začíná nabízet mediální zastupování, tedy kompletní zprostředkování prodeje reklamy na jejich webu. 

„Na webové stránky našich partnerů můžeme vydávat jak inzerci skrze reklamní systém Sklik, tak i další programatickou reklamu z RTB systémů,“ popisuje na blogu firmy ředitel divize Reklamy Ondřej Krišica.

Vydavatelé si mohou u Seznamu domluvit buď úplné zastupování, nebo přes něj prodávat jen část reklamního prostoru a další část prodávat samostatně. 

Pro Seznam je služba samozřejmě také zajímavá: jednak si provozovatele může připoutat ke svým reklamním systémům, a pak také za mediální zastupování od webů dostává zaplaceno. „Seznam. cz weby v mediálním zastupování odměňuje standardním způsobem – podílem z prodané reklamy. Paušální poplatky žádné nejsou,“ doplnila na dotaz Lupy Kristýna Čechmanová, konzultantka programu Seznam Partner.

Konkrétní podmínky služby firma na webu neuvádí s tím, že zájemci o více informací mohou firmě napsat e-mail.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).