Zajímavostí určitě je ta nesrovnalost v číslech, které Shoptet vydává ven a tomu, jak nakonec vypadá samotný rok.
Stačí se jen podívat na počty běžících e-shopů začátkem roku 2019 jich mohli mýt ani né 15 tis.... Tedy jednoduchým výpočtem 15.000 x 1500 (průměrná hodnota e-shopu) x 12 ( počet měsíců) = 270 000 000 Kč kde je zbylých 170 MIl. Kč?
A co další poplatky za doplňky ? Feečka od partnerů ? Vícepráce ?
Nějak mi to nesedí, hold. Vše je jen velké haló.
Nabizi free tarif, coz urcite vyuzije 14899 tech jednoproduktovych eshopistu se super produkty z ciny... pak si 198 koupi tarif za 350 a jeden si vezme tn za dvojku... (nadsazka)
Neni duvod kalkulovat s cenou 1500 mesicne v prumeru, tam bude velke zastoupeni tech co maji free + ten zaklad za tech 350 a ony i tyto free/levne maji tech doplnku docela dost a mam za to, ze pro spoustu spoustu eshopistu to bude stacit.
kdyz na to pujdes reverzne, tak si tu prumernou mesicni platbu vypocitas a dava mi smysl docela.
Přesně tak, to číslo je několikanásobně nadsazené. To ví v oboru každý. Je to jen marketingová masírka. Fůra eshopů tam jede free a ty určite pocitaji. A bůhví kolik je tam stovek zaparkovaných eshopů bez výdělku které nejedou. Shoptet zije na tom, že každého zedře o každou korunu navíc, za moduly které se doplácí a za doplňky, které se většinou platí. A přitom nenabízí žádný závrnatný systém. Každý trochu zkušený kdo už eshop nějakou dobu má, tak ví...