RIO Media, konkurent UPC a Telefóniky, sází především na optiku

6. 5. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
6. 5. 2009

Skupina RIO Media, která nedávno provedla dvě významné akvizice, byly jimi společnosti Mattes AD a CL-Net, má v současné době 110 tisíc aktivních zákazníků. Po společnostech UPC Česká republika a Telefónica O2 tak vznikl v Česku třetí nejsilnější operátor, co se obsluhy domácností týká. Ten chce soutěžit o zákazníky podle generálního ředitele Petra Opletala lepšími službami než konkurence a masivní optickou sítí.

V letošním roce skupina RIO Media vedle akvizic realizuje rozsáhlé investice do rozvoje optických sítí a to ve výši stovek miliónů korun. Velkoobchodně od RIO Media nakupuje datové, hlasové a televizní služby několik desítek místních operátorů. Obrat skupiny v roce 2009 podle odhadů přesáhne 400 miliónů Kč. Cílem skupiny je vybudovat společnost integrující více technologických platforem.

Článek z dnešní tiskové konference se skupinou RIO Media včetně rozhovoru s generálním ředitelem Petrem Opletalem čtěte již zítra na DigiZone.cz.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).