Názor k článku
Průzkum: 28 % zákazníků by kvůli internetovému bankingu změnilo banku od hnus - Ne, nic jinýho podle mě nebude. Byla jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 6. 2018 5:58

    hnus (neregistrovaný)

    Ne, nic jinýho podle mě nebude. Byla jsem i přímo na (velký) pobočce. A i skoro přesně před rokem (na jiný - abych měla porovnání), kdy se od tý doby nic nezměnilo. A slovem nic myslím skutečně nic: Nic jako certifikát nebude, a u aplikace podle aktuálních informací jenom max. 6-číselný PIN (ostatně, tohle všechno je i v dokumentaci na jejich stránkách - včetně "nejvyššího zabezpečení"). Patrně je strašně těžký změnit alespoň tuhle položku. Jedna řádka ve zdrojáku? Práce na 5 minut?
    Ale to by se muselo alespoň chtít...

    A nedělají to zdaleka poprvé, kdysi byl nejvyšším zabezpečením externí kalkulátor, kde se kód počítal dle parametrů příkazu, atd. A ještě před lety se uvažovalo o něčem podobném, protože:
    "David Lorenc, ředitel úseku přímého bankovnictví České spořitelny v rozhovoru pro HN naznačuje, jakým směrem se v současnoti internetové bankovnictví - nejen v českém, ale i evropském měřítku - musí ubírat. Nové typy útoků vyžadují nové metody zabezpečení."
    (https://byznys.ihned.cz/c1-51966110-utoky-se-meni-ceska-sporitelna-prechazi-na-internetbanking-bez-sms)
    To byl rok 2011.

    A rok 2018... Patrně "Nové typy útoků vyžadují nové metody zabezpečení." A proto bude nejvyšší zabezpečení na odsouhlasení přihlášení a příkazů mobilní aplikace...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).