Proudly zkouší lovit lidi pro firmy na virtuální realitu. Prý to je budoucnost

8. 6. 2017

Sdílet

Napřed fotky, pak video a teď virtuální realita. Proudly se specializuje na prezentaci inzerujících firem v jiném světle než jen obyčejnými inzeráty. Snaží se ukázat i atmosféru ve společnosti. Teď to začíná zkoušet i s VR brýlemi na očích. 

Zatím to vyzkoušeli s Nestlé, Vodafonem a Faurecií. „Výhoda využívání virtuální reality v oblasti náboru spočívá jednak v přenesení herních prvků do jinak mnohdy nezajímavé činnosti v podobě hledání práce a jednak zprostředkuje uchazeči reálný zážitek firemního prostředí bez toho, aby se za ním musel kandidát kamkoli osobně vypravit,“ tvrdí Jan Klusoň z Proudly.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).