Televize Prima při představení obchodní politiky na příští rok oznámila, že už nedovolí přetáčení reklam při zpětném sledování pořadů. „Od 1. března zamezíme operátorům v přetáčení reklamy,“ uvedl podle serveru Médiář obchodní ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek. Prima bude chtít změnu vyjednat u všech operátorů.
Alternativou bude možnost sledovat Primu bez reklam, ale za příplatek. Čím víc diváků si vybere Primu bez reklam, tím víc peněz bude muset operátor zaplatit Primě. „Konkrétně zaplatí 50 Kč za jednoho uživatele do 25 % celé uživatelské báze, 70 Kč do 50 % báze a 100 Kč nad 50 % báze,“ uvedl Médiář.
Skupina Prima už nyní vysílá v pilotním provozu časové značky podle standardu SCTE-35, které mají identifikovat začátek a konec obchodních sdělení. Mimo jiné to má do budoucna umožnit i personalizaci reklam, kdy spoty vysílané v televizi bude možné při zpětném sledování nahradit jinými.