Škoda, ve stanicích s větším počtem turistů to podle mého smysl má. Ale 10 mil. Kč ročně za provoz 75 AP opravdu není adekvátní cena.
Co se týče 12 milionů Kč za zakázku, skutečnost byla bohužel jiná (viz registr smluv). K původní zakázce za 10 mil. Kč vícepráce 500 tis. Kč a další zakázka za 3,3 mil. Kč; celkem tedy 14 mil. Kč bez DPH.
Na letistich to provozuje a dotuje letiste, jako sluzbu cestujicim. Ale tenhle model chteji DPP naopak opustit.
A banky - ty si kvuli tomu nebudou pronajimat celou sluzbu (at uz wifi nebo nikesharing). Sponzoring je neco jineho.
Stejnetak jak tady nekdo navrhoval ze by si to mohl pronajmout operator - to mi prijde nelogicke, operator bude mit v metru vlastni infrastrukturu, ke ktere si AP pripoji uz snadno, kvuli tomu si nemusi porizovat cizi infrastrukturu a sponzorovat konkurenci.
Logiku by mi davalo komercni vyuziti, ale aby se to zaplatilo z reklamy a jeste to neco vydelalo, na to je to moc drahe.
Jsem zvedav co DPP vymysli. Ale osobne teda tipuju, ze to proste odepisou a zrusi.